Halbfinale!

Hva skal man si? Jeg har blitt overrasket et par ganger så langt i EM. At Russland røk ut og at Tsjekkia vant gruppa var mildt sagt uventet. Og så skulle det bli grekerne som snek seg med (det burde jeg vel kanskje ha forutsett). Heldigvis har Jogis mannskap klart seg bra – og i kvartfinalen i dag sørget de for å sende de konkursrammede tilbake til lekeland. Nå har de 15 turneringsseiere på rad – og dermed verdensrekord! Alt i alt er dette en fantastisk kveld!

Så hvorfor måtte man da fjerne overskuddsvann fra øyekrokene? Jo, det gjorde jeg hele fire ganger i VM for to år siden, og årsaken forklares best med dette bildet fra kveldens kamp:

Meine Schätze ❤

Så nå venter England eller Italia i semifinalen, og deretter Spania eller Portugal i finalen (tror jeg…). Satser på å finne frem lommetørkleet til neste kamp. For, vær så snill, Löw; la godgutten min starte i semien også. Han løper, dribler og ganske enkelt beveger seg over store deler av banen – i motsetning til Den oppskrytte. Nå som han endelig har fått nettkjenning, blir han en farlig mann –  på lik linje med Der Kapitän som virkelig hadde bestemt seg for at sitt skudd SKULLE inn!!! Ah, jeg simpelthen elsker farlige menn! Halbfinale ftw!

Legg igjen en kommentar